خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تولید محتوای غنی فضای مجازی توسط جوانان راه مقابله با جنگ نرم است  

سرهنگ برین گفت: امروز در جنگ سخت آسیب پذیر نیستیم چون فرزندان مقتدر این مرز و بوم بسیار توانمند هستند. امروز در حوزه جنگ نرم نیازمند حضور شما هستیم تا با ارایه محتوای غنی از سوی شما فرزندان ایران، اقتدار کشور اسلامی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۳۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

تولید محتوای غنی فضای مجازی توسط جوانان راه مقابله با جنگ نرم است  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امروز همزمان با سراسر کشور چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج (قزوین مرحله استانی) با حضور سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قروین، محمدرضا امامقلی مدیرکل هنری هنری استان قزوین در سالن ورزشی استخر شهدای مدافع حرم قزوین برگزار شد.ر

سرهنگ برین در این مراسم بیان کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب، نوع مواجهه دشمن با ایران اسلامی از جنس جنگ ترکیبی و شناختی است که شما فعالان مجازی در این فضا در حال فعالیت هستید.

وی گفت: هرچه فعالیت در عرصه نرم افزاری بیشتر شود تا سواد این حوزه را ارتقا دهیم اسیب پذیری کمتری خواهیم داشت. امروز در جنگ سخت آسیب پذیر نیستیم چون فرزندان مقتدر این مرز و بوم بسیار توانمند هستند. امروز در حوزه جنگ نرم نیازمند حضور شما هستیم تا با ارایه محتوای غنی از سوی شما فرزندان ایران، اقتدار کشور اسلامی را شاهد باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به نحوه پرداخت رویداد اظهار کرد: در سه حوزه انیمیشن، بازی، نرم افزارهای تلفن همراه، سه سوژه را اعلام می کنیم که تیم های حاضر با انتخاب سوژه، فعالیت خود را پس از ۴۸ ساعت ارائه می دهند.

وی عنوان کرد: سوژه ها شامل؛ "قزوین پایتخت صفویه مقصد گردشگری"، "خانواده ایرانی ، ایران جوان، سبک زندگی مطلوب"، "همه سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که ایران به دشمن دهیم،است.

سرهنگ برین اظهار داشت: سوژه ها بر اساس موضوعات روز انتخاب شده آنچنان که با توجه به جایگاه استان در بحث ابنیه تاریخی و فرهنگی با قدمت هزاران ساله، ایده های نو می تواند موجب رونق گردشگری استان شود. از سوی دیگر یکی از موضوعات مهم در کشور، موضوع خانواده است و سوژه «خانواده ایرانی، جوان و سبک زندگی» بیانگر نقش تربیتی خانواده و جایگاه مهم خانواده در جامعه اسلامی است. همچنین با توجه به هویت دینی و ملی جوان ایرانی یکی دیگر از سوژه های انتخابی« همه سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که ایران به دشمن دهیم» است که نقش مهم جوان و هویت ملی و دینی را به ویژه این روزها برجسته تر می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار